مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان
مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود ترجمه اهمیت اعتماد الکترونیکی و بهبود عملکرد استراتژیک تجارت

ترجمه-اهمیت-اعتماد-الکترونیکی-و-بهبود-عملکرد-استراتژیک-تجارت
ترجمه اهمیت اعتماد الکترونیکی و بهبود عملکرد استراتژیک تجارت
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 3
حجم فایل: 79 کیلوبایت
قیمت: 20000 تومان

چکیده انگلیسی

global technological developments continue to change how firms understand and achieve competitive advantage. It is becoming standard practice for firms to look at e-Marketing orientation (EMO) to improve strategic business performance (SBP). Linked to EMO is the concept of e-trust. This includes practices such as security and privacy in online transactions, more rapid query and complaints responses, and aftersales services that all work to develop customer e-trust. EMO is particularly crucial for SMEs which require constant evaluation of competitive advantage compared to larger, more established and secure firms. Quickness of response to customers and market changes are central to SME success. EMO is therefore a key concept to help develop this agility in the marketplace. In countries such as Pakistan, the nature of the marketplace as developing means the SME sector is less established and therefore a more unsettled arena in which to operate. Any method of seeking competitive advantage is key to success in such a situation.
چکیده فارسی

پیشرفت های فن آوری جهانی در چگونگی درک شرکت ها و دستیابی به مزیت رقابتی، همچنان در حال تغییر است. آن، در حال تبدیل شدن به یک روش استاندارد برای شرکت ها می شود که به جهت گیری بازاریابی الکترونیکی (EMO) برای بهبود عملکرد استراتژیک تجارت (SBP) توجه می کند. اعتماد الکترونیکی با EMO، ارتباط دارد. آن، شامل شیوه هایی از قبیل امنیت و حفظ حریم خصوصی در معاملات آنلاین، پاسخ سریع به درخواست ها و پاسخ به شکایات و خدمات پس از فروش است که همگی این موارد برای توسعه اعتماد الکترونیکی مشتری کار می کنند. EMO، به ویژه برای شرکتهای کوچک و متوسط که نیاز به ارزیابی مداوم مزیت رقابتی در مقایسه با بنگاههای بزرگتر ، مستقرتر و مطمئن تر دارند ، بسیار مهم است. سرعت پاسخگویی به مشتریان و تغییر در بازار برای موفقیت SME، بسیار مهم و ضروری می باشد. بنابراین EMO یک مفهوم کلیدی برای کمک به توسعه این چابکی در بازار است. در کشورهایی مانند پاکستان، ماهیت بازار، به عنوان ابزار در حال توسعه بخش SME، کمتر محرز شده است و در نتیجه آن، یک عرصه و پهنه ناآرام در آن، فعالیت می کند. در چنین شرایطی، هر روش، برای دستیابی به مزیت رقابتی، کلید موفقیت است.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد