این پرسشنامه 33 سوال داشته و هدف آن ارزیابی قابلیت های بازاریابی از ابعاد مختلف (ارتباط با مشتری، محصول متمایز، خدمات به مشتری، اثربخشی فعالیت های پیشبرد، تحقیقات بازاریابی، شبکه توزیع) می باشد. طیف نمره گذاری آن بر اساس لیکرت پنج گزینه ای است.این پرسشنامه دارای 6 بعد بوده که شامل:
ارتباط با مشتری
محصول متمایز
خدمات به مشتری
اثربخشی فعالیت های پیشبرد
تحقیقات بازاریابی
شبکه توزیع
این پرسشنامه معتبر بر مبنای مدل نیفه(2001) که اصلاح شده مدل گاه(1997) میباشد جهت سنجش و اندازهگیری یادگیری سازمانی بکار می رود و شامل31 گویه است.
ابعاد مطروحه در این پرسشنامه شامل:
چشم انداز مشترک
فرهنگ سازمانی
کار و یادگیری گروهی
اشتراک دانش
تفکر سیستمی
رهبری
مهارت و توسعه شایستگی های کارکنان
مقیاس زیر بر اساس نظریه امید اسنایدر، مقیاسی است که امید فرد را به عنوان یک ویژگی شخصیتی نسبتاً ثابت ارزیابی می کند. به عقیده اسنایدر (2000) امید، نوعی روند فکری و دارای دو جزء تفکر عامل (اراده های هدفمند) و مسیرها (طرح های هدفمند) است و هر دو بعد از طریق رفتارهای هدفمند در تشکیل و تعیین میزان امید ضروری و موجب سازگاری و سلامت جسمی و روانی است.
بطورکلی سرمایه اجتماعی عبارت است از : دانش، ادراک ، هنجارها، قوانین و انتظارات مشترک درباره الگو های تعاملات که گروهی از افراد در برخورد با مسائل پیچیده اجتماعی موقعیت های کنش جمعی با خود به سازمان می آورند.
پرسشنامه استاندارد سرمایه اجتماعی ناهاپیت گوشال(1998؛ به نقل از احمدی حصار، 1392)، یکی از پرسشنامه معتبر سنجش این سازه است.
که سرمایه اجتماعی , به وسیله سوالات 1 تا 28 پرسشنامه ناهاپیت گوشال (1998) اندازه گیری می شود و مقیاس اندازه گیری آن نیز فاصله ای تعریف شده است.
ابعاد پرسشنامه هم 3 گانه و شامل: ساختاری، شناختی و ارتباطی
سرفصل جلسات آموزشی تغییر ذهنیت دوییک مشتمل بر 7 جلسه است
که در هر جلسه یک هدف خاص دنبال می شود
منبع این برنامه معتبر و به شرح زیر
Dweck, c. (2000). self –theories : Their role in Motivation, personality and Development .psychology press : Taylor and Francis group. 203-212
قابل استفاده پژوهشگران و محققان حوزه روان شناسی