فرمت فایل دانلودی: .pdfفرمت فایل اصلی: pdfتعداد صفحات: 197حجم فایل: 1828 کیلوبایت قیمت: 70000 تومانتوضیحات
تحقیق رشته مدیریت اجرایی با عنوان مطالعه ای بر سرمایه معنوی و تاثیرات آن بر مدیریت استراتژیک کسب و کارها-موردکاوی، در قالب فایل pdf و در حجم 197 صفحه، به همراه کلیه ضمائم مربوطه شامل پرسشنامه و سئوالات مصاحبه.
بخشی از چکیده:
این پروژه مطالعاتی، قصد بررسی آثار بهکار گیری مفهوم سرمایه معنوی در مدیریت استراتژیک کسب و کارها با هدف دستیابی به مزیت رقابتی و ثبات شرکتها در بازار را دارد. بنابراین در طول اجرای این پروژه به بررسی تعاریف سرمایه معنوی و شناسایی مدل و شاخصها و مولفه های آن پرداخته می شود تا با در نظر گرفتن آنها، به بررسی اثرپذیری مدیریت استراتژیک از انباشت سرمایه معنوی در کسب و کارها بپردازیم. پس از ارزیابی این طرح نیز به انجام یک مورد کاوی در شرکت ... می پردازیم تا میزان انباشت سرمایه معنوی و تاثیرپذیری مدیریت استراتژیک این شرکت از سرمایه معنوی را بررسی کنیم. به لحاظ قلمرو زمانی این پژوهش عملیات اجرایی این شرکت از مهر ماه 1386 تا آذر 1389 را بررسی می نماید.
مطالعه مفهوم سرمایه معنوی این دیدگاه را مطرح می نماید، که کسب و کارهایی که به این مفهوم توجه اساسی دارند، از توانمندی و پایایی بسیار بالاتری برخوردار میباشند. دستیابی این کسب و کارها به موفقیت پایدار و بلند مدت ناشی از ایجاد، حفظ و گسترش منافع کلیه ذینفعان - اعم از مشتریان، مالکان، پرسنل، مدیران و جامعه حال حاضر در محیط نزدیک و نیز کلیه موجودات، محیط زیست و نسلهای آینده بشردر محیط دورتر – در بهینه ترین حالت خود میباشد. مفهوم سرمایه معنوی (Spiritual Capital) و توجه و بکارگیری آن در مدیریت برنامه ریزی استراتژیک کسب و کارها در ایران مبحثی کاملاً نوین است. در پژوهش فوق ضمن مطالعهای روی مفهوم و شاخص های دوازده گانه سرمایه معنوی تاثیرات آن بر مدیریت استراتژیک کسب و کارها سنجیده می شود.
فهرست مطالب:فصل اول مقدمه1-1-موضوع پژوهش 1-2- اهداف پژوهش 1-3- سوال های پژوهش 1-4- قلمروها 1-5- نوع پژوهش 1-7- تعریف عملیاتی واژه های اصلی 1-7-1- سرمایه1-7-2- سرمایه معنوی1-7-3- سرمایه معنوی در سطح فردی1-7-4- سرمایه معنوی در سطح سازمانی 1-7-5- استراتژی 1-7-6- مدیریت استراتژیک فصل دوم مقدمه2-1- انواع سرمایه 2-1-1- سرمایه انسانی 2-1-2- سرمایه هیجانی 2-1-3- سرمایه مذهبی 2-1-4- سرمایه فرهنگی 2-1-5- سرمایه اجتماعی 2-1-6-سرمایه معنوی2-2- جمع بندی تعریف سرمایه معنوی2-3- جمع بندی و انتخاب مدل برای سنجش سرمایه معنوی2-4- مدیریت استراتژیک2-4-1-نیاز به تغییر و تحول استراتژیک2-4-2-مزایای مدیریت استراتژیک2-4-3-بررسی تاریخچه استراتژی2-4-4-تعاریف استراتژیتعریف استراتژی از بُعد نظامی تعریف استراتژی از بعد سیاسی و ملّیتعریف استراتژی از دیدگاه اقتصادی2-4-5-مدلهای برنامهریزی استراتژیک مدل مدیریت استراتژیک پیرس و رابینسونمدل مدیریت استراتژیک دیوید مدل تامپسون و استریکلند مدل لزلی و همکاران مدل رایت و همکاران2-4-6-مراحل برنامهریزی استراتژیک2-6- جمع بندی و انتخاب مدل برای مدیریت استراتژیککتابنامهفصل سوم3-1- شرح تفصیلی فرآیند و مراحل اجرای پژوهش 3-2- مراحل تحلیل مورد 3-2-1- معرفی شرکت فراسیستم صنعت پخش 3-2-2- برنامه ریزی استراتژیک شرکت3-3- تهیه ابزارهای تحلیل سرمایه معنوی 3-3-1-معرفی شاخص ها و مولفه های آنها 3-3-2- روایی ابزارها3-4- محتوای پرسشنامه و سوالات مصاحبه3-4-1- روش امتیاز دهی پرسشنامه و تحلیل سوالات مصاحبه3-5- فرآیند جمع آوری اطلاعات 3-6- محدودیت های پژوهش فصل چهارم مقدمه4-1-یافته های پژوهش بر اساس سوال پژوهش 4-1-1 سرمایه معنوی چه تأثیری بر مدیریت استراتژیک کسب و کارها دارد؟استراتژی شماره 1: انتخاب صنعت پخش مویرگی ایران به عنوان بازار هدفاستراتژی شماره 2: Integration Backward با تأمین کننده محصول نرم افزاری در حوزه خدمات نرم فزاری استراتژی ماره 3: ایجاد تنوع همگون برای بازار هدف 4-1-2- مدیریت استراتزیک شرکت ... با رویکرد سرمایه معنوی فصل پنجم 5-1- تحلیل و تفسیر یافته ها 5-2- نقد ابزارها 5-3- کاربرد پژوهش 5-4- ارائه پیشنهادات فهرست منابع پیوست ها و ضمائم
جهت خرید فایل Word این تحقیق، از منوی سفارش فایل، درخواست خود را ثبت بفرمایید.
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.