فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: pptx تعداد صفحات: 38 حجم فایل: 532 کیلوبایت قیمت: 37000 تومان
توضیحات: پاورپوینتارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع بنچ مارکینگ (الگوبرداری یا محک زنی)، در حجم 38 اسلاید، همراه با توضیحات کامل.
بخشی از متن: الگوبرداری داخلی: یکی از ساده ترین انواع الگوبرداری که هدف آن شناخت استانداردهای عملکردی درون سازمانی بوده و با توجه به این که درون سازمان انجام می شود، می تواند به عنوان اولین تجربه تلقی شده و پایه و اساس الگوبرداریهای خارج از سازمان باشد.
فهرست مطالب اصلی: مفهوم بنچ مارکینگ تعاریف Benchmarking انواع الگوبرداری مقایسه براساس عملکرد مقایسه براساس فرایندهای کاری مقایسه براساس فرایندهای کاری الگوبرداری داخلی الگوبرداری رقابتی الگوبرداری فرآیندی مقایسه انواع الگوبرداری مدل الگوبرداری APQC طرحریزی تعیین نیات استراتژیک انتخاب فرآیند الگوبرداری انواع تیم ها جمع آوری اطلاعات تحلیل داده ها برای یافتن شکافهای عملکردی تعیین استراتژی پیاده سازی پیاده سازی طرح ارزیابی و گزارش