مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان
مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود مبانی نظری اتوماسیون و نگهداری و تعمیرات (فصل دوم تحقیق)

مبانی-نظری-اتوماسیون-و-نگهداری-و-تعمیرات-(فصل-دوم-تحقیق)
مبانی نظری اتوماسیون و نگهداری و تعمیرات (فصل دوم تحقیق)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 78
حجم فایل: 107 کیلوبایت
قیمت: 60000 تومان

توضیحات:
مبانی نظری و سیر تطور ( ادبیات تحقیق و تاریخچه) اتوماسیون و نگهداری و تعمیرات (برگرفته از پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت با موضوع بررسی تاثیر سیستمهای انفورماتیک درعملکرد شرکت تعمیرات ) به همراه منابع و مآخذ تحقیق در قالب فایل word و در حجم 78 صفحه، بصورت کاملا ویرایش شده و همراه با ارجاعات درون متنی و فهرست کامل منابع انگلیسی و فارسی مورد استفاده.

بخشی از متن:
پیشرفت سریع تکنولوژی و همه گیر شدن صنعت و گسترش آن در تمامی نقاط جهان و افزایش سرمایه گزاریهای در صنایع و محدودیتی که در منابع و مواد اولیه مورد نیاز وجود دارد مسئله کارآیی و بهره‌وری را به صورت مهمترین مسئله نزد صاحبان صنایع و مدیران مسئول در صنعت مطرح نموده است.کارآیی در مورد هر مکانیزمی به این مفهوم است که با صرف کوتاهترین فاصله زمانی و حداقل کار و کمترین وسایل بالاترین راندمان کاری از آن مکانیزم دریافت گردد.
این هدف زمانی مهمتر و در خور توجه بیشتر می‌شود که تجزیه و تحلیل از رقابت‌های صنعتی شدیدی که در بازارهای جهانی و داخلی وجود دارد داشته باشیم.اساس این رقابتها ناشی از تغییرات هنگفت در سرمایه گزاریها و افزایش ظرفیتهای تولید و بکارگیری روز افزون سیستم‌های اتوماتیک است و وجود این شرایط تولید مؤسسات را بر آن داشته است که برای حفظ استعداد تولیدی و مقاومت در برابر عوارض ناشی از نوسانهای اقتصادی و در دست داشتن حاشیه‌های امنیت کافی همواره در صدد تقویت کادر مدیریت خود بوده و با بکارگیری تکنیکهای صحیح و کارآ بالاترین میزان بازدهی و سود را برای مؤسسه  صنعت خود ایجاد نمایند.
دستیابی به این امر مهم زمانی برای صاحبان منابع حاصل می‌شود که با مسائل تولید و یا خدماتی با دیدی منطقی و دقیق و همواره با برنامه‌ریزی صحیح برخورد نمایند.یک از مسائل عمده در مؤسسات تولید و یا خدماتی حفظ آمادگی و عملیاتی نگهداشتن تجهیزات و ماشین آلات و تاسیسات مربوط به خط تولید و یا ارائه خدمات است و اصولی ترین راه حل این مسئله استفاده از سیستم برنامه‌ریزی نگهداری و تعمیرات مخصوصا" سیستم تعمیرات پیشگیری است. و در ارتباط با انواع روش‌های نگهداری و تعمیرات مباحث مربوطه در آینده مطرح خواهد شد (رومی، ‌1379).

فهرست مطالب:
فصل دوم: مبانی نظری و سیر تطور موضوع
مقدمه
بخش اول
1- تکنولوژی
2- سیستم‌های تکنولوژی اطلاعات
3- تعریف تکنولوژی اطلاعات
4- تاریخچه تکنولوژی اطلاعات
5- کاربردهای سیستم تکنولوژی اطلاعات در سازمان
الف ـ کاربرد عملیاتی
ب ـ کاربرد اطلاعاتی
ج ـ کاربرد آموزشی
6- پیاده سازی سیستم تکنولوژی اطلاعات
بخش دوم
1- جایگاه سیستم‌های نگهداری و تعمیرات
2- تعریف سیستم‌های نگهداری و تعمیرات
3- لزوم استفاده از سیستم‌های نگهداری و تعمیرات
4- معایب ناشی از نداشتن سیستم‌های نگهداری و تعمیرات
5- انواع روشهای نگهداری و تعمیرات
الف ـ نگهداری و تعمیرات به منظور بهبود
ب ـ نگهداری و تعمیرات در هنگام بروز اشکال
ج ـ نگهداری و تعمیرات پیشگیری
د ـ نگهداری و تعمیرات پیشگویی کننده
هـ ـ نگهداری و تعمیرات بهره‌ور فراگیر
6- نگهداری و تعمیرات در سازمان‌ها
7- نگهداری و تعمیرات در شبکه انتقال نیرو
بخش سوم
1- تئوری های مبتنی بر عامل تاثیر
الف ـ جبر تکنولوژی
ب ـ جبر سازمانی
ج ـ دیدگاه اقتضاء و ضرورت
2- انواع تاثیر تکنولوژی بر سازمان
1-2- تاثیر سیستم‌های انفورماتیک بر اقتصاد سازمان
2-2- تاثیر سیستم‌های انفورماتیک بر ساختار سازمان
3-2- تاثیر سیستم‌های انفورماتیک بر عملکرد سازمان
الف ـ تاثیر بر مهندسی مجدد منابع انسانی
ب ـ تاثیر بر استراتژی سازمان
ج ـ تاثیر بر متمایز ساختن عملکرد سازمان
د ـ تاثیر بر کارایی عملیات
هـ ـ تاثیر بر طراحی مجدد گردش کار
بخش چهارم
مهمترین تحقیقات پیرامون تکنولوژی اطلاعات و عملکرد سازمان
برگزیده تحقیقات انجام گرفته در ایران
خلاصه
منابع
الف ـ منابع فارسی
ب ـ منابع انگلیسی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد