فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: pptx تعداد صفحات: 26 حجم فایل: 404 کیلوبایت قیمت: 40000 تومان
توضیحات پاورپوینت مربوط به فصل چهارم کتاب مدیریت بازاریابی تالیف دکتر احمد روستا، داور ونوس و عبدالحمید ابراهیمی، با عنوان رفتار مصرف کننده، بصورت ویرایش شده و همراه با جداول و نمودارهای مربوطه و توضیحات کامل، در حجم 26 اسلاید.
کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس
مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل
چهارم این کتاب در حجم 26 اسلاید با عنوان"رفتار مصرف کننده " می باشد که
می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد
استفاده قرار گیرد.
بخشی از متن: بازاریابی موفق با درک چرایی و چگونگی رفتار مصرف کنندگان آغاز می شود. رفتار مصرف کننده شامل فرایند های روانی و اجتماعی گوناگونی است که قبل و بعد از فعالیت های مربوط به خرید و مصرف وجود دارد. تشخیص مسأله گام اولیه در تصمیم خرید است که از تفاوت فاحش بین ایده آل فرد و وضعیتهای واقعی به وجود می آید و فرد را ناگزیر به تصمیم گیری می کند. در این مرحله، گاهی بازاریابان، دوستان و بستگان یا عوامل دیگر باعث میشوند تا به نیازی که خود تشخیص نداده بودیم توجه کنیم؛ به عبارتی، بازاریابی در این مرحله نوعی علم و مهارت تحریک نیاز هاست.
فهرست مطالب: مقدمه فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده تشخیص مساله (نیاز) جستجوی اطلاعات منابع اطلاعات بیرونی یا خارجی ارزیابی راه چاره ها یا گزینه ها (با توجه به معیار های خرید) تصمیم خرید رفتار پس از خرید انواع حل مسأله خرید عوامل موثر در فرایند تصمیم گیری خرید عوامل فرهنگی-اجتماعی و گروه عوامل روانی و فردی عوامل موقعیتی تاثیرات فرهنگی تأثیرات طبقه اجتماعی تأثیرات گروه های مرجع تاثیرات خانواده وهمخانگی انگیزه ادراک یادگیری خودپنداری سبک زندگی تلقیات و برداشتها آثار موقعیت خرید برروی فرایند تصمیم خرید مشخصات اصلی خرید های سازمانی فرایند تصمیم گیری خرید سازمانی