توضیحات:
تحقیق بررسی رابطه توانمندسازی با کیفیت خدمات ارائه شده از دیدگاه کارکنان، در قالب فایل word و در حجم 98 صفحه، همراه با پرسشنامه های تحقیق.
چکیده تحقیق:پژوهش حاضر در ارتباط با بررسی رابطه توانمندسازی با کیفیت خدمات ارائه شده از دیدگاه کارکنان شاغل در موسسه ... با روش توصیفی پیمایشی و با هدف کاربردی انجام شده است. جامعه آماری شامل کلیه کارکنان شاغل در موسسه بوده و از روش تمام شماری برای توزیع پرسشنامه ها در بین کارکنان استفاده گردیده است؛ به طوریکه که جامعه و نمونه این تحقیق مشتمل بر210 نفر است. روش گردآوری اطلاعات بصورت کتابخانه ای و میدانی است. از آزمون کلموگرف اسمیرنوف برای تعیین نرمال بودن و یا نبودن داده ها استفاده شد. روش آماری این تحقیق، برای آزمون فرضیه ها ضریب همبستگی پیرسون می باشد و برای تجزیه و تحلیل اطلاعات حاصله از پرسشنامه ها از نرم افزار SPSS18 استفاده شده است. نتایج حاصل از این پژوهش نشان داد که بین توانمند سازی کارکنان و کیفیت خدمات کارکنان و هم چنین تمام مولفه های توانمند سازی کارکنان با تمام ابعاد کیفیت خدمات کارکنان به جز رابطه ی مشارکت با دیگران و احساس معنی داری در شغل با کیفیت خدمات کارکنان که رابطه ی معنی داری بین آنها یافت نشد، مثبت و معنی دار می باشد:فهرست مطالب:فصل اول: کلیات تحقیق 1-1 مقدمه 1-2 بیان مسئله 1-3 اهمیت و ضرورت پژوهش 1-4 اهداف پژوهش 1-5 سوالات تحقیق فرضیه های تحقیق 1-7 تعریف متغیر های تحقیق 1-9 مدل مفهومی تحقیق فصل دوم: ادبیات تحقیق 2-1 بخش اول: معرفی موسسه مصرف ناجا 2-2 بخش دوم: توانمندسازی 2-2-1 اهمیت و ضرورت توانمندسازی کارکنان در سازمانها 2-2-2تعاریف توانمندسازی 2-2-3 بلانچارد فرایند توانمندسازی را در سه مرحله خلاصه کرده است2-2-4 عوامل موثر در فرایند توانمندسازی کارکنان 2-2-6 اقدامات عملی برای توانمند کردن کارکنان 2-2-7 دستاوردهای حاصل از اجرای توانمندسازی در سازمان 2-2-8 موانع موجود در سازمانها جهت اجرای توانمندسازی 2-2-9 فنون و ابزارهای خلق توانمندی در سازمانها 2-3 کیفیت خدمات ارائه شده 2-3-1 واژه شناسی کیفیت 2-3-2 ریشه یابی مفهوم کیفیت خدمات 2-3-3 مفهوم کیفیت خدمات 2-3-4 اهمیت کیفیت خدمات 2-3-5 ابعاد پنج گانه کیفیت خدمات در مدل سروکوال 2-3-6 تعریف کیفیت خدمات ارائه شده 2-3-7 دیدگاهها و تئوری های کیفیت خدمات 2-3-8- جانستون و همکارانش 2-3-3- آو کیران 2-3-5- کامیلا و نانتز 2-3-6- عثمان و اوون 2-3-7 کالا و خدمت 1- 3-7-1- تفاوت های اساسی بین کالا و خدمت2-3-8- تفاوت های اساسی درفعالیتهای بازاریابی کالا و خدمت2-3-9 کیفیت خدمات ورضایت مشتری2- 3-10 کیفیت خدمات وسودآوری2- 3-11 دلایلی که سازمان ها باید به دنبال ارائه خدمات با کیفیت تر به مشتریان خود باشند2-4 تحقیقات انجام شده در داخل و خارج از کشورفصل سوم : روش شناسی تحقیق3-1 مقدمه 3-2 روش و نوع پژوهش 3-3 جامعه آماری 3-4 نمونه و روش نمونه گیری آماری 3-5 ابزارهای اندازه گیری متغیر های پژوهش 3-6 روایی و پایائی پرسشنامه 3-6-1 روایی یا اعتبار 3-6-2 پایائی 3-7 روش اجرا 3-8 روش آماری برای تجزیه و تحلیل داده ها فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها -1-4 مقدمه-2-4 آمار توصیفی داده ها-1-1-2-4توصیف فراوانی جنسیت-2-1-2-4 توصیف فراوانی سن -3-1-2-4 توصیف فراوانی میزان تحصیلات -4-1-2-4 توصیف فراوانی میزان سابقه کاری کارکنان -2-2-4 شاخص های مرکزی و پراکندگی متغیرهای تحقیق-3-4 آمار استنباطی 1-3-4 - آزمون ها فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها 5-1- مقدمه 2-5- نتایج و دستاورد های حاصل از تحقیق5-3- نتیجه گیری نهایی -4-5 پیشنهادها و راهکارها-5-5 پیشنهادها برای تحقیقات آتی -6-5 محدودیت های تحقیق منابع و مآخذ ضمائم (پرسشنامه ها)