فرمت فایل دانلودی: .docxفرمت فایل اصلی: docxتعداد صفحات: 115حجم فایل: 1104 کیلوبایت قیمت: 28000 تومانتوضیحات:
تحقیق دانشجویی رشته مدیریت صنعتی با موضوع بررسی تاثیر مهارت های فروش بر عملکرد فروش کارکنان با تاکید بر بهره وری تولید، در قالب فایل Word و در حجم 115 صفحه.
بخشی از متن:
فعالیت های هر سازمانی تحت تأثیر مجموعه ای از عوامل قرار دارد. شناخت و بررسی این عوامل می تواندکمک مؤثری به بهبود فعالیت ها و تحقق اهداف سازمانی کند. سازمان برای فعالیت های خود منابع محدودی در اختیار دارد که می باید به بهترین وجه از آنها استفاده، و حداکثر میزان خروجی با کیفیت را با این منابع محدود تولید کرد؛ این امر، بهره وری سازمانی را مطرح می سازد که هدف اصلی آن استفاده بهینه از منابع و امکانات موجود و در دسترس سازمان است. عنصر اساسی در ایجاد و بهبود بهره وری، نیروی انسانی است. همگان با این نکته موافقند که نیروی انسانی مهمترین و با ارزشترین منبع سازمانی، و تعیین کننده موفقیت یا شکست سازمان در رسیدن به اهداف و یا مأموریت ها است. در این میان کارکنان اصلی ترین عنصر هر سازمان هستند. سازمانی که کارکنان توانمندتر و بهره ورتر دارد، موفق تر است (جبارزاده، 1392).
فهرست بخشی از مطالب:
فصل اول
مقدمه
1-1 بیان مسئله
1-2 اهداف پژوهش
1-3 سوالات پژوهش
1-4 روش تحقیق
1-5 دامنه تحقیق
1-5-1 سطح تحلیل
1-5-2 کانون تحلیل
1-5-3 واحد تحلیل
1-6 روش های جمع آوری داده ها
1-6-1 منابع اولیه کسب اطلاعات
1-7 روش تحلیل داده ها
1-8 تعریف اصطلاحات تخصصی
فصل دوم : مبانی نظری
مقدمه
2-1 مفاهیم مرتبط با فروش
2-1-1 مدیریت فروش
2-1-2 مفهوم و ابعاد مهارت های فروش
2-1-3 عملکرد فروش
2-1-4 تاثیر جو رقابتی بر فروش
2-1-5 تاثیر رقابت جویی بر فروش
2-1-6 سیستمهای کنترل کارکنان واحد فروش
2-1-7 دسته بندی های کنترل مدیریت فروش
2-1-8 سیستمهای کنترل رفتار کارکنان واحد فروش
2-1-9 سیستم های کنترل نتیجه کارکنان واحد فروش
2-2 مفهوم بهره وری
2-2-1 اهمیت بهره وری
2-2-2 طبقه بندی شاخص های بهره وری
2-2-3 شاخص های بهره وری جزئی عوامل تولید
2-2-4 شاخص های بهره وری کلی عوامل تولید (TFP)
2-2-5 روش های مستقیم محاسبه شاخص TFP
2-2-6 روش های غیر مستقیم محاسبه شاخص TFP
2-2-7 اندازه گیری بهره وری
2-2-8 بهره وری نیروی انسانی
فصل سوم
مقدمه
3-1 معرفی هفت شاخص مدل ACHIEVE
3-1-1 توانایی (دانش و مهارت ها)
3-1-2 وضوح (درک یا تصور نقش)
3-1-3 کمک (حمایت سازمانی)
3-1-4 انگیزه (انگیزه یا تمایل)
...
فصل چهارم : مدیریت بهره وری و ایجاد انگیزه
مقدمه
4-1 بهرهوری و تئوری انتخاب عمومی
4-2 انگیزش
4-3 عوامل موثر بر ایجاد انگیزه
4-4 نقش مدیران در ایجاد انگیزه
4-5 مدیریت علمی
...
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1 نتیجه گیری
5-2 پیشنهادات
منابع
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.