مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان
مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود تحقیق بررسی لزوم گرافیک محیطی برای محیطهای بسته

تحقیق-بررسی-لزوم-گرافیک-محیطی-برای-محیطهای-بسته
تحقیق بررسی لزوم گرافیک محیطی برای محیطهای بسته
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 152
حجم فایل: 2136 کیلوبایت
قیمت: 34000 تومان

توضیحات:
تحقیق رشته ارتباط تصویری با موضوع بررسی لزوم گرافیک محیطی برای محیطهای بسته، در قالب فایل word و در حجم 152 صفحه.

بخشی از متن:
تبلیغات شهری و محیطی در جهان یک مقوله اقتصادی و بازرگانی تلقی می شود و هم چون سایر فعالیت های حرفه ای در غرب، ویژگی های خاص خود را دارد. تبلیغات و گرافیک شهری امروز بیشترین خدمت را به تراست ها  و کارتل های اقتصادی عرضه می کند. اطلاعات بصری که توسط طراحان گرافیک به شهروندان داده می شود، باید دارای جنبه های زیبایی شناسی و جلب کنندگی و نیز تأثیر گذاری لازم باشد. این ها
می توانند در غالب تصاویر تابلوهای تبیلغاتی، اطلاعات فرهنگی، سیاسی اجتماعی و اقتصادی را به جامعه منتقل ساخته، زیباسازی شهری را نیز موجب گردند. بدین شکل است که در دنیای حاضر، هنر گرافیک ملزم است که بخشی از فعالیت خود را در خدمت معماری و محیط زیست و فضای شهری قرار دهد و در نظم بخشیدن و ایجاد تسهیلات و زیبا کردن فضای شهری شرکت داشته باشد.

فهرست مطالب:
فصل اول: گرافیک محیطی چیست؟ لزوم آن در اجتماع با توجه به شرایط اجتماعی
انسان در فضای اطراف خود    
گرافیک محیطی چیست؟
گرافیک محیطی ( محیطهای بسته ) مغازه ها و فروشگاه ها           
نقش گرافیک محیطی در اجتماع   
فصل دوم: انواع گرافیک محیطی و نمونه های آن در جهان   
انواع گرافیک محیطی   
گرافیک محیطی مسطع یا دو بعدی   
گرافیک محیطی حجمی یا سه بعدی
تقسیم بندی دیگر گرافیک محیطی   
طراحی فروشگاه ها   
نمونه های گرافیک محیطی   
فصل سوم:  سیر تحول گرافیک محیطی همراه با پیشرفت تکنولوژی   
فصل ارتباطات    
محدوده تکنولوژی در گرافیک محیطی   
 فصل چهارم: گرافیک محیطی در ایران   
وضع کنونی هنر ایران   
سخنرانی های امرا… فرهادی و پرسش و پاسخ در مورد گرافیک محیطی و تبلیغات ایران در اولین همایش گرافیک ایران وپاسخ به سوالات   
فصل پنجم: تاثیر گرافیک محیطی و تبیلغات در فروش و مخاطب   
تاریخچه تبلیغات   
سواد بصری در گرافیک محیطی   
سابقه تاریخی گرافیک محیطی   
عوامل گرافیک محیطی و تاثیر آنها در فروش   
اصول نظری، پایه های اصلی زیر بنا ترغیب و تبلیغ   
آرا، و عقاید   
فصل ششم: وضعیت گرافیک محیطی و نکات مهم در آن با توجه به نوع کالا   
عرضه و تقاضا   
تبلیغات و ارتباط   
تبلیغات بازرگانی   
ایجاد احتیاج   
ازدیاد فروش   
ایجاد واحدهای عظیم   
هدف از تبلیغات بازرگانی   
چه بگوئیم؟   
اجزاء تبلیغات محیطی   
تنظیم آگهی   
عواملی که در تبیلغات محیطی باید مد نظر باشد   
سنجش آگهی   
عوامل داخلی   
عوامل خارجی   
فصل هفتم: پوستر   
هنر و پوستر در ایران   
عوامل موثر در طراحی یک پوستر   
پوسترهای سه بعدی
نتیجه گیری
فهرست منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد