فرمت فایل دانلودی: .pdfفرمت فایل اصلی: pdfتعداد صفحات: 40حجم فایل: 1475 کیلوبایت قیمت: 60000 تومانتوضیحات:
جزوه آشنایی با نظام مدیریت ارزیابی عملکرد، در قالب فایل pdf در 40 صفحه.
ارزیابی عملکرد کارکنان فرآیندی است که در آن عملکرد کارکنان در یک دوره زمانی مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد. این فرآیند برای سنجش و ارزیابی عملکرد کارکنان به منظور بهبود عملکرد فردی و سازمانی وافزایش بهره وری انجام می شود.
هدف اصلی ارزیابی عملکرد کارکنان بهبود عملکرد فردی و سازمانی است. بدین منظور، در این فرآیند، عملکرد کاری کارکنان بر اساس معیارهایی مانند راندمان کاری، کیفیت کار، اتمام سریع کار، رضایت مشتری و از همه مهمتر تعهد و رفتار شغلی ارزیابی می شود.
علل اصلی ارزیابی عملکرد
1- شناخت کارکنان قوی و اعطای پاداش به آن ها واز این طریق ، ایجاد انگیزه برای بهبود عملکرد آنان و سایر کارکنان ، ( ازجمله علل اصلی ارزیابی عملکرد است)
2- امروزه جنبه راهنمایی و ارشادی عمل ارزیابی اهمیت بیشتری نسبت به کنترل عمل کارکنان دارد .
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.