پرسشنامه راهبردهای تنظیم شناختی هیجان گارنفسکی و کرایج (2006) – 18 سوالی
Cognitive Emotion Regulation Questionnaire -18 (CERQ-18)
معرفی پرسشنامه
پرسشنامه راهبردهای تنظیم شناختی هیجان توسط گارنفسکی و کرایج (2006) به منظور سنجش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان طراحی و تدوین شده است.
سوالات و مولفه های پرسشنامه:
پرسشنامه راهبردهای تنظیم شناختی هیجان دارای 18 سوال و دو راهبردی ناسازگارانه و سازگارانه و 9 مولفه سرزنش خود، نشخوار فکری، فاجعه سازی، سرزنش دیگران، تمرکز مجدد مثبت، تمرکز مجدد، بر برنامه ریزی، پدیرش، ارزیابی مجدد مثبت، دیدگاه گیریمی باشد و بر اساس طیف لیکرت با سوالاتی مانند(معلم و دانش آموزان در کلاس از من میخواهند که در مورد چگونگی حل مسائل توضیح دهم.) به سنجش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان میپردازد.
توضیحات:
در این طرح با کمی تغییر مشکل عدم تعادل در سرعت های بالا را رفع خواهیم کرد در زیر و بالای خروجی قبل از خروجی نازل گاز سیستم خروجی را با کامپیوتر هواپیما تطبیق می دهیم تا دچار واماندگی نشویم قیمت بالای این فایل بدلیل حساسیت هواپیمای اف14 می باشد.چون هواپبمای اف14 را فقط کشور ایران و امریکا دارند فایل ارزش بالایی دارد و اصل بنابر بر فروش ایده بوده است
پاورپوینت هدیه های آسمان ششم دبستان، درس دست در دست دوست در قالب پاورپوینت و شامل 34 اسلاید.
در این قسمت، پاورپوینت آموزش درس8 کتاب هدیه های آسمان ششم دبستان با عنوان دست در دست دوست در 34 اسلاید آورده شده است. امکان ویرایش مطالب این پاورپوینت وجود دارد.
داستان درس، شرح واقعه ملاقات علامه حلی با امام زمان(عج) است. ایشان در ابتدای ملاقات، نمیدانسته با چه کسی همراه و هم زبان شده اما موفق شده سؤالات خود را با امام زمان(عج) در میان بگذارد و پاسخ بگیرد.
پاسخهای شگفتی که تنها از یک نفر میتوان شنید کسی که آگاهی او از جنس و به اندازه اطلاعات دیگران نیست، جامع علوم است و از همه چیز همان گونه که هستند، خبر دارد. این درس ضمن اشاره بر مهربانی امام زمان(عج) به شیعیان، بر راه ارتباط با آن حضرت و ویژگی منتظران، تأکید میکند.
قابل ذکر است: در تهیه و تنظیم این پاورپوینت از تصاویر و افکت های خاصی استفاده شده و این امر باعث جذابیت دو چندان آن ها شده است.
اهداف درس:
✅ آشنایی با مهربانی امام زمان(عج) به شیعیان
✅ احساس علاقه نسبت به امام زمان(عج) و ارتباط با ایشان
✅ دعا برای ظهور امام زمان(عج)