فرمت فایل دانلودی: .pptفرمت فایل اصلی: pptتعداد صفحات: 12حجم فایل: 1452 کیلوبایت قیمت: 50000 تومانتوضیحات:
پاورپونت ارائه فصل چهارم کتاب بازاریابی صنعتی تالیف کریشناک . هاوالدار ترجمه عبدالوند و نیکومرام با عنوان روابط خریدار - فروشنده، در حجم 12 اسلاید.
بخشی از متن:
مهم ترین بخش روابط خریدار - فروشنده عبارت از تعامل بین نماینده سازمان خریدار و نماینده ای از سازمان فروشنده است. زمانی که خریدار و نماینده فروش با یکدیگر ملاقات می کنند، ماهیت تعامل بین آنان به نقش، رفتار و ادراک آنان بستگی خواهد داشت.
ادراک خریدار نسبت به نماینده فروش: دو ادراک کلی نسبت به نمایندگان فروش وجود دارد. ادراک اول در موردنمایندگی های فروش که نوعی دیدگاه عمومی است، آنها را به عنوان حراف، حرف گوش کن، کنترل و بررسی کننده مسئله با مهارت، رقابتی، خوش بین و مهیج توصیف می کند. دومین ادراک عمومی خریدار را بستگی به اشتهار شرکتی دارد که یک نماینده فروش، کالاهای آن را عرضه می کند. بطور کلی نماینده فروش شرکتی که از شهرت بهتری برخوردار است، معمولاًپاسخ اولیه بهتری را از ناحیه خریداران صنعتی مشاهده می کند.
فهرست مطالب:
تعامل بین خریدار و نماینده فروش
ادراک خریدار نسبت به نماینده فروش
نقشی که توسط خریدار صنعتی ایفا می شود
آیا خریدار صنعتی معقول عمل می کند
نقش ایفا شده توسط نماینده فروش صنعتی
روابط خریدار – فروشنده
روش های مورد استفاده برای تأثیر گذاری بر مشتریان صنعتی
مذاکره
چگونه باید در برابر شیوه من برنده، تو بازنده واکنش نشان داد؟
نکات مهم در مذاکرات:
رفتارهای خاص بین خریدار و فروشنده
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.