توضیحات:
تحقیق شش سیگما، در قالب فایل word و در حجم 110 صفحه.
بخشی از متن:
شش سیگما روشی هوشمندانه و عاقلانه جهت مدیریت فعالیت های تجاری یک سازمان و یا یک بخش است . در شش سیگما اولین اصل توجه به مشتری می باشد.
سه هدف اصلی از بکارگیری شش سیگما عبارتند از :
- افزایش رضایت مشتری
- کاهش زمان انجام فعالیت ها
- کاهش تعداد نقص ها
اگر چه شش سیگما فرآیندهای یک سازمان را اندازه گیری و تحلیل می کند ، ولی تنها یک برنامه کیفیت نیست ، بلکه برنامه ای برای فعالیتهای تجاری یک سازمان است . رسیدن به هدف شش سیگما به چیزی بیشتر از بهبودهای کوچک و افزایش سود نیاز دارد ، این رویکرد ، به کسب موفقیت های همه جانبه در سازمان نیازمند است.
فهرست مطالب:بخش اول : شش سیگما چیست؟فصل اول : داستان موفقیت آمیز شش سیگمافصل دوم : منظور از شش سیگما چیست؟فصل سوم : شش سیگما در سازمان شمافصل چهارم : فرایند حل مسئله تیم شش سیگمافصل پنجم : راهنمایی برای موفقیت شش سیگمافصل ششم : نگاهی به جعبه ابزار شش سیگمافصل هفتم : شش سیگما در عملفصل هشتم : نکته ای برای مدیرانفصل نهم : نکاتی که کارکنان باید بدانندبخش دوم : تفکر ناب دروازه ورود به سرزمین سیگماهامقدمهچرخه dmaicابزارهای مورد استفاده در فاز بهبوداتلاف یا wasteاصول تفکر ناببستر سازی و توسعه فرهنگ سازمانی با مفاهیم تفکر نابتئوری محدودیت ها (toc)ابزارهای مورد نیاز برای کاربرد تئوری محدودیتهانتیجه گیریمنابع و مأخذ
رمز فایل: www.farafile.ir